fr  /  cz

Zástupce generálního tajemníka

Zaměstnavatel


Francouzský institut v Praze, původně koncipovaný jako vzdělávací instituce, se stal multidisciplinárním kulturním centrem s kinem s kapacitou 200 míst, výstavní galerií, mediatékou (renovovanou v roce 2022), knihkupectvím, konferenční místností a přátelskou kavárnou. 


Toto prestižní a podnětné mezikulturní pracovní prostředí je připojeno k Francouzskému velvyslanectví v České republice. Zařízení zaměstnává přibližně čtyřicet lidí s velmi různými profily a zkušenostmi, kteří pracují na stejném cíli: podporovat kulturní, jazykovou a vědeckou spolupráci u co nejširšího publika.


Přidejte se k nám!

 

Složení týmu
Podřízení generálnímu tajemníkovi:

  • Zástupce generálního tajemníka
  • Administrativní asistent/ka 
  • Správce pronájmů prostor
  • Vedoucí technik/údržbář
  • Technik údržby

Vzájemná spolupráce s asistentem/asistentkou generálního tajemníka (tj. úkoly jsou sdílené a v případě nepřítomnosti jednoho zaměstnance druhý pokrývá mimořádné situace a základní rutinní úkony tak, aby byla zajištěna kontinuita oddělení).

 

Odpovědnosti a úkoly

Úkol č. 1: Pomáhat generálnímu řediteli s celým portfoliem úkolů

  • Podpora generálního tajemníka v oblasti administrativy, rozpočtu, lidských zdrojů, práva a správy majetku Institutu;
  • Podpora při přípravě podkladů na setkání různé úrovně: výboru pro strategické směřování, řídícího výboru, příprava rozpočtu atd;
  • Řízení změn;
  • Odpovědi na výběrová řízení;
  • Účast v pozici experta v pracovních skupinách (např. revize Vnitřního předpisu);
  • Příprava a aktualizace pracovních procedur, vzorových dokumentů a formulářů;
  • Průběžné návrhy na racionalizaci nástrojů, zdrojů a procesů, zejména s ohledem na akvizice a provozní výdaje
  • Dohled nad právními náležitostmi a řízení rizik
  • Krátkodobé, příležitostné překlady a ad hoc úkoly na žádost generálního ředitele


Úkol č. 2: Lidské zdroje a mzdy 

  • Podpora v oblasti lidských zdrojů
  • Řízení lidských zdrojů prostřednictvím monitorovacích ukazatelů
  • Provádění simulací a analýzy dopadu na mzdové náklady
  • Sledování a příprava smluv a jejich změn (smlouvy na dobu ne/určitou, dohody o provedení práce, dohody pro stážisty; dodatky, různé změny)
  • Příprava zaměstnanců na zahájení a ukončení pracovního poměru (včetně aktualizace popisů pracovních činností a asistence při organizaci výběrových řízení) 
  • Správa nástrojů v oblasti lidských zdrojů
  • Sledování výsledků evaluací
  • Aktualizace a provádění plánu školení

Úkol 3: Příprava příkazů k úhradě a evidence příjmů

  • V případě potřeby dohled nad prací administrativního asistenta/asistentky, zejména pokud jde o zaúčtování transakcí a kompletaci příkazů k úhradě
  • Správa drobných výdajů (pokladna)

Úkol 4: Komunikace s partnery generálního sekretariátu 

  • Sledování dodavatelských smluv
  • Dodavatelé (zadávání objednávek, sledování cenových nabídek, smluv, překladů atd.), pojistné (správa komerčního pojištění) a další partneři generálního sekretariátu 

 

Požadavky na pracovní místo

  • Schopnost rychle reagovat, dostupnost, schopnost naslouchat
  • Dobrá znalost dvou z následujících jazyků (slovem i písmem): francouzština, čeština a angličtina
  • Dobrá znalost následujících nástrojů: Outlook, Excel, Pdf. Znalost nástrojů pro řízení lidských zdrojů je výhodou.
  • Spolupráce s celým týmem generálního tajemníka a všemi odděleními
  • Samostatnost a schopnost podávat zprávy, pečlivost, dodržování termínů, dobrá prezentace
  • Všestrannost a schopnost zvládat několik úkolů současně
  • Respektování důvěrnosti

 

Požadovaný profil

  • Vzdělání: bakalářské nebo magisterské (preferujeme) v oblasti managementu/ekonomie nebo obchodu a překladatelství
  • Prokazatelná praxe na obdobné pozici, nejlépe v kulturním sektoru
  • Velký zájem o oblast lidských zdrojů, účetnictví a správu
  • Znalost českého pracovního práva a daňových zákonů (možnost interního školení)

 

Podmínky / benefity

  • Částečný úvazek (18 hodin týdně) až plný úvazek (37 hodin) v závislosti na profilu a požadavcích uchazeče
  • Smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení  
  • Místo výkonu práce: Francouzský institut v Praze – IFP (Štěpánská 35 - Praha 1) 
  • 28 dní dovolené + 4 sick days za rok
  • Příspěvek na penzijní spoření a stravenkový paušál (po skončení zkušební doby)
  • Možnost navštěvovat jazykové kurzy
  • Možnost navštěvovat Kino 35 zdarma


Jak se přihlásit


Datum nástupu: co nejdříve.
Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na adresu:
rh@ifp.cz do předmětu uveďte "Přihláška na pozici zástupce generálního tajemníka ".

K pohovoru ve francouzštině nebo angličtině budou pozváni pouze úspěšní uchazeči.
 

Přidejte se k nám


Členská karta Francouzského institutu
Chci se stát členem