fr  /  cz

Výběrové řízení: administrativní asistent/ka

Zaměstnavatel

Francouzský institut v Praze, původně koncipovaný jako vzdělávací instituce, se stal multidisciplinárním kulturním centrem s kinem s kapacitou 200 míst, výstavní galerií, mediatékou (renovovanou v roce 2022), knihkupectvím, konferenční místností a přátelskou kavárnou. 
Toto prestižní a podnětné mezikulturní pracovní prostředí je připojeno k Francouzskému velvyslanectví v České republice. Zařízení zaměstnává přibližně čtyřicet lidí s velmi různými profily a zkušenostmi, kteří pracují na stejném cíli: podporovat kulturní, jazykovou a vědeckou spolupráci u co nejširšího publika.


Přidejte se k nám!

 

Složení týmu


Podřízení generálnímu tajemníkovi:

  • Zástupce generálního tajemníka
  • Administrativní asistent/ka 
  • Správce pronájmů prostor
  • Vedoucí technik/údržbář
  • Technik údržby

Vzájemná spolupráce se zástupcem generálního tajemníka (tj. úkoly jsou sdílené a v případě nepřítomnosti jednoho zaměstnance druhý pokrývá mimořádné situace a základní rutinní úkony tak, aby byla zajištěna kontinuita oddělení).

 

Odpovědnosti a úkoly:

  • Podpora týmu generálního sekretariátu, zejména v oblasti lidských zdrojů a financí
  • Příprava spisů (kontrola podkladů) a evidence platebních příkazů prostřednictvím nástroje Elap (AGE).
  • Vystavování faktur Institutu (zejména ve spolupráci se správcem pronájmu prostor) pomocí softwaru Arc-en-ciel
  • Příprava podkladů potřebných pro zpracování mezd externí firmou
  • Správa nástrojů v oblasti lidských zdrojů
  • Sledování dovolených stážistů
  • Objednávání a nákup vybavení
  • Archivace
  • Příležitostné úkoly na vyžádání (korektury administrativních dokumentů, drobné překlady atd.)
  • Různé překlady a ad hoc úkoly na žádost generálního ředitele
  • Příprava faktur pro příjmy z IFP 
  • Aktualizace dokumentu Vademecum/brožury Institutu pro nově příchozí

 

Požadavky na kandidáta:

  • Dobrá znalost francouzského jazyka (ústně i písemně)
  • Respektování důvěrnosti informací
  • Výborná znalost kancelářských aplikací, zejména Excelu
  • Samostatnost, pečlivost, dochvilnost, dobrá prezentace
  • Všestrannost a schopnost zvládat několik úkolů současně

 

Požadovaný profil:

 

  • Vzdělání: Studium v oblasti administrativního řízení/ekonomiky nebo obchodu a překladatelství
  • Prokazatelná praxe na obdobné pozici
  • Velký zájem o lidské zdroje, účetnictví a administrativní řízení
  • Znalost českého pracovního práva a daňových zákonů je výhodou.

 

Podmínky / benefity

  • Částečný úvazek (18 hodin týdně) až plný úvazek (37 hodin) v závislosti na profilu a požadavcích uchazeče
  • Smlouva na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení  
  • Místo výkonu práce: Francouzský institut v Praze – IFP (Štěpánská 35 - Praha 1) 
  • 28 dní dovolené + 4 sick days za rok
  • Příspěvek na penzijní spoření a stravenkový paušál (po skončení zkušební doby)
  • Možnost navštěvovat jazykové kurzy
  • Možnost navštěvovat Kino 35 zdarma

 

Jak se přihlásit


Datum nástupu: co nejdříve.
Životopis a motivační dopis ve francouzštině zašlete na adresu:
rh@ifp.cz a do předmětu uveďte "Žádost o místo administrativního asistenta/asistenky v generálním sekretariátu".

K pohovoru ve francouzštině nebo angličtině budou pozváni pouze úspěšní uchazeči.

 

Přidejte se k nám


Členská karta Francouzského institutu
Chci se stát členem